Kalite Yönetimi

Kalite Yönetimi

Kızılay İçecek Kalite Yönetimi Politikası

Kızılay İçecek Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi olarak, helal, kaliteli, güvenli ve aslına uygun ürün üretmeyi,  müşterilerimizin sağlığını korumayı, çevreye en az zarar veren üretim metotlarını uygulamayı, iş sağlığı ve güveliği gerekliliklerini yerine getirmeyi ve daima %100 müşteri memnuniyeti prensibini temel ilke olarak benimsemiştir.

 

Bu ilke doğrultusunda; eğitimli ve profesyonel kadrosuyla teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek, müşteri isteklerine özen göstererek, aslını bozmadan yenilikler katarak, tüm yasa ve mevzuatlara uygun, hijyenik ortamlarda, helal, kaliteli, aslına uygun ve güvenli ürün üretip müşterilerine sunmayı, ve çevreciliğiyle Türkiye’nin örnek işletmesi olmayı kendisine amaç edinmiştir.

 

Bu amaca ulaşmak için; takım ruhu ile çalışan tüm çalışanlarımızı bu doğrultuda yönlendirmek, tedarikçilerimizin hizmet kalitesini artırılmak ve müşteri memnuniyetine yönelik uygulamalarda açık iletişim kanalları oluşturulmak, sosyal sorumluluk standartlarını benimsemek ve sürekli iyileştirme anlayışı doğrultusunda ‘‘İş sağlığına ve güvenliğine’’ önem vermeyi ‘‘Çevreciliği’’ “Helal, Kaliteli ve Güvenli Gıdaya ” ulaşmayı iş ilkesi ve yaşam felsefesi olarak kabul etmiştir.

 

Çerezlerin Kullanımı
Kişisel verilerinizin Kızılay İçecek tarafından işlenme amaçları hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası Aydınlatma Metni’ni okumanızı tavsiye ederiz.
ÇEREZLERİ ONAYLA