Kalite Yönetimi

Kalite Yönetimi

Kızılay İçecek Kalite Yönetimi Politikası

Kızılay İçecek, helal, kaliteli, güvenli ve aslına uygun ürün üretmeyi, müşterilerimizin sağlığını korumayı, çevreye en az zarar veren üretim metotlarını uygulamayı, iş sağlığı ve güvenliği gerekliliklerini yerine getirmeyi ve daima %100 müşteri memnuniyeti prensibini temel ilke olarak benimsemiştir.

Bu ilke doğrultusunda; eğitimli ve profesyonel kadrosuyla teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek, müşteri isteklerine özen göstererek, aslını bozmadan yenilikler katarak, tüm yasa ve mevzuatlara uygun, hijyenik ortamlarda, helal, kaliteli, aslına uygun ve güvenli ürün üretip müşterilerine sunmayı ve çevreciliğiyle Türkiye’nin örnek işletmesi olmayı kendisine amaç edinmiştir.

Bu amaca ulaşmak için;

  • Takım ruhu ile tüm çalışanlarımızı bu doğrultuda yönlendirmeyi,
  • Tedarikçilerimizin hizmet kalitesini artırmayı ve müşteri memnuniyetine yönelik uygulamalarda açık iletişim kanalları oluşturmayı,
  • Sosyal sorumluluk standartlarını benimsemeyi,
  • Sürekli iyileştirme anlayışı doğrultusunda iş sağlığına ve güvenliğine önem vermeyi, çevreciliği, helal, kaliteli ve güvenli gıdaya ulaşmayı iş ilkesi ve yaşam felsefesi olarak kabul etmiştir.

Kızılay İçecek; modern üretim sistemlerine sahip, hijyen koşullarının en üst düzeyde olduğu, toplam kalite anlayışının uygulandığı ve bu süreçleri TÜV Rheinland firması tarafından ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, Helal 22:2013 ve uluslararası BRC belgeleri ile belgelendirilmiş bir kuruluştur..



Çerezlerin Kullanımı
Kişisel verilerinizin Kızılay İçecek tarafından işlenme amaçları hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası Aydınlatma Metni’ni okumanızı tavsiye ederiz.
ÇEREZLERİ ONAYLA